Не пропустіть!
У світі, де конкуренція зростає з кожним днем, важливо дати своїй дитині всі можливості для успіху. Адже саме в дитинстві закладаються основи для майбутніх досягнень.
Вік
Тривалість
Вартість
Сертифікат
Інвестуйте в майбутнє своєї дитини! Навчіть її жити щасливим та успішним життям за допомогою курсу “Психологія успіху”!
Мета всього курсу «ПСИХОЛОГІЯ УСПІХУ» – отримати практичні навички досягнення успіху через розуміння себе, розуміння світу, людей, стосунків. Курс допомагає прийняти себе, цінувати життя, ставити цілі і не боятися їх досягати. Тренінгове коло – це ніби інший світ. Це місце, де можна щоразу пробувати різні моделі поведінки, визначати найефективнішу з них, а потім – переносити її у реальний світ. Адже наша мета – не лише отримати теоретичні знання про психологію успіху, а в першу чергу отримати практичні навички його досягнення.
Якщо ви обрали напрям навчання у нашій школі ПСИХОЛОГІЯ, то спочатку ви йдете навчитися на курс «ПСИХОЛОГІЯ ВЛАСНОГО Я». Чому? Не розуміючи себе, ми не можемо щось зрозуміти в інших, а тим більше досягати успіху. Якщо ви вже пройшли навчання базового рівня, тепер ви можете обрати один із глибинніших напрямів:
Базовий рівень
Успіх можливий лише тоді, коли ми знаємо хто ми, куди ми йдемо, і що нам на цьому шляху заважає. Тому перше заняття спрямоване на знайомство з групою, знайомство із собою і своїми цілями. Тут же знайомимось і з успіхом.
Дуже важливим для успішної людини вміння аналізувати стосунки з групою, розуміти себе в групі, розуміти ставлення групи до нас, і вміння коректувати ці стосунки.
Це розпізнавання та аналіз емоцій. Коли ми знаємо і розуміємо, яку емоцію в даний момент переживаємо, тоді і починаємо шукати варіанти керування нею. Стикаємося з тим, що діти погано розпізнають емоції, і ще гірше можуть ними управляють. Зазвичай вони дзеркалять емоції батьків. На цьому занятті досліджуємо свої емоції і вчимося ними керувати так, щоб нам було комфортно.
Знати значення жестів, поз, міміки, інтонації стає в останній час актуальним для будь-якої успішної людини. Тут вимось аналізувати, розпізнавати і керувати спілкуванням за допомогою знання тонкощів невербаліки.
Психологія спілкування
Заняття на тему спілкування дозволяє розкрити за допомогою вправ, що лежить в основі кожного спілкування. Програємо тут сценки, граємо в журналістів теле-ведучих.
Заняття на тему спілкування дозволяє розкрити за допомогою вправ те, що лежить в основі кожного спілкування. З дорослими працюємо в напрямку транзактного аналізу. З дітьми програємо тут сценки, граємо в журналістів теле-ведучих.
На цьому занятті аналізуємо стосунки в сім’ї, вчимося працювати з образами, цінувати власні родини.
Для дітей 13-15 років: взаємостосунки з протилежною статтю.
Стосунки чоловік-жінка щодня присутні в нашому житті. Та чомусь ми мало спілкуємося з нашими дітьми на цю тему, вважаючи, що вони і так все знають. Проте досвід показує, що у підлітків більше запитань, аніж відповідей. Через це вони закриваються, соромляться і переживають. На цьому занятті вчимось розуміти себе, осіб протилежної статі. Шукати точки дотику. Шукати комфортну зону у цьому спілкуванні..
Заняття, яке дозволяє проаналізувати конфлікти, стратегії поведінки в конфліктах, навчитись поводитись в конфліктах.
Бути лідером – не так просто як здається. Шукаємо лідерські якості, закріплюємо їх.
Різноманітні вправи для тренування голосу та відшліфування виступів – це основа данного заняття.
Гра “Почни знову” дозволить проаналізувати власні життєві стратегії та дати відповіді на 4 основних сектори про ваше життя: сім’я, кар’єра, розваги, щастя.
Заняття орієнтовані на розвиток уваги, пам’яті, уяви, мислення.
Плануємо майбутнє, мріємо, робимо дошку мрій, прощаємося
Рівень 2.1 (на вибір)
Заняття направлене на розуміння стосунків з власним я: я реальним та я ідеальним. Використовуємо глину.
Аналізуємо власні цінності та визначаємо цінності групи. Розуміємо, які стосунки складаються у нас з групами.
Часто стосунки з минулим не дають розвиватись теперішньому і майбутньому. Тому аналізуємо минуле через асоціативні карти, пропрацьовуємо ці стосунки.
Аналізуємо образи, спілкуємось з образами, прощаємось з образами. Користуємось методом розстановок.
Наші страхи блокують наше тіло. нашу свідомість, блокують нас. Виводимо страхи на рівень свідомості, позбавляємось страхів.
Маніпуляція, ярлики, соціальні стереотипи. Наші стосунки з суспільством різні. Розуміємо себе в цих стосунках.
Працюємо з метафоричними картами. Аналізуємо внутрішні конфлікти та конфлікти зовнішні. Працюємо з техніками транзактного аналізу.
Аналізуємо власні стосунки в дружбі, любові, сексі, визначаємо успішну формулу стосунків.
Гра “Почни знову” дозволить проаналізувати власні життєві стратегії та дати відповіді на 4 основних сектори про ваше життя: сім’я, кар’єра, розваги, щастя.
Аналіз власних стосунків з фінансами, власних фінансових цілей, фінансового успіху.
Узагальнення теми комунікабельності та подолання комунікативних бар’єрів . У другій половині заняття, аналіз помилок, труднощів та досягнень.
Часто наші очікування майбутнього і наші плани або не відповідають реальності, або взагалі не існують. Тому вчимось мріяти, планувати, жити.
Даний курс має на меті аналіз стосунків, які нас оточують у житті, а отже і корекцію та побудову нових якісних стосунків.
На заняттях будемо:
Рівень 2.2 (на вибір)
Роз’яснюється поняття «лідер» і обґрунтовується необхідність бутиним.
Наголошується, що усе навколо дуже швидко змінюється, і для справжнього успіху, кожен фахівець повинен уміти швидко пристосовуватися до змінних умов та бути мобільним.
Роз’яснюється поняття «емоції», їхня природа, розвиваються навички протистояння негативним емоціям та нейтралізації їх.
Пояснюється поняття «потреба» та її природа. Пояснюються форми психологічної залежності та розвиваються навички протистояння їй.
Роз’яснюється поняття «воля». Обґрунтовується перевага вольової поведінки, над поведінкою імпульсивною.
Наголошується, що завжди будуть негативні, заповільнюючі або, паралізуючі фактори, котрим потрібно активно протидіяти. Розвиток навичок роботи в стресовому стані.
Пояснюється, що попри зовнішню гнучкість, кожна людина повинна мати певні моральні принципи, котрі будуть її внутрішнім стержнем та ціннісним орієнтиром у житті.
Підкреслюється важливість творчого, нестандартного мислення в кар’єрному зростанні особистості.
Теоретична та практична до підготовка до виступів перед камерою.
Узагальнення теми комунікабельності та подолання комунікативних бар’єрів . У другій половині заняття, аналіз помилок, труднощів та досягнень.
Підбивання підсумків по темі лідерства. Формування розуміння образу успішного лідера та проекція цього образу на себе.
Рівень 3
Мета: актуалізація підсвідомих ресурсів, розвиток стресостійкості та здатності до конструктивного подолання кризових ситуацій. Розуміння власних внутрішніх ресурсів.
Мета: ознайомлення з поняттям «перфекціонізм» та власними моделями поведінки; розвиток навичок критики та самокритики, а також вміння приймати критику; усвідомлення права на помилку та можливості вчитися на своїх і чужих помилках.
Мета: усвідомлення причин психологічної залежності від певних звичок чи речовин, та шкоди, яку вони завдають, моделювання процесу боротьби та перемоги над ними, ознайомлення з поняттям «свобода» і тим, що вона означає для кожного учасника.
Мета: розвиток впевненості в собі; ознайомлення з поняттям «відповідальність» як риси характеру; розвиток організаторських здібностей; дослідження комунікативних та організаторських здібностей.
Мета: усвідомлення та візуалізація впливу наших рішень на життєво важливі події; розвиток аналітичних здібностей.
Мета: пропрацювати індивідуальні проблеми в групі, зрозуміти власну вигоду від них і знайти альтернативу, щоб їх вирішити.
Мета – за допомогою асоціативних карт відповідати на життєво-важливі запитання, усвідомлюючи власні програми і приймаючи нові рішення.
Мета: ознайомлення з принципами формування звичок, створення мотивації для розвитку корисних звичок.
Мета: через поринання в атмосферу чарівності Нового року, проаналізувати попередній рік життя: стосунки з людьми, власні цілі і досягнення, а також спланувати нове. Пошукати та отримати ресурс.
Мета: ознайомлення з поняттям стартапу, моделювання етапів створення та розвитку стартапу. Презентація власного бізнесу і розуміння всіх проблем його побудови.
Мета: формувати та структурувати уявлення про те, якими мають бути нові стосунки, розуміння критеріїв за якими обираєш людей для нових стосунків; ознайомити учасників з етапами розвитку стосунків в парі; дати можливість учасникам усвідомити свої страхи і ризики та переваги і можливості при побудові стосунків; розвиток навичок самопрезентації та знайомства з іншими.
Аналіз конкретних життєвих цілей, майбутньої професії, власних виборів.
Команда
Савенко Діана
Координатор таборів,Півторак Ольга
Координатор таборів, адміністраторКузьмич Юлія
Керівник відділу продажів, менеджер з продажу