Психологія успіху

Мета всього курсу «ПСИХОЛОГІЯ УСПІХУ» – отримати практичні навички досягнення успіху через розуміння себе, розуміння світу, людей, стосунків. Курс допомагає прийняти себе, цінувати життя, ставити цілі і не боятися їх досягати. Тренінгове коло – це ніби інший світ. Це місце, де можна щоразу пробувати різні моделі поведінки, визначати найефективнішу з них, а потім – переносити її у реальний світ. Адже наша мета – не лише отримати теоретичні знання про психологію успіху, а в першу чергу отримати практичні навички його досягнення.
Якщо ви обрали напрям навчання у нашій школі ПСИХОЛОГІЯ, то спочатку ви йдете навчитися на курс «ПСИХОЛОГІЯ ВЛАСНОГО Я». Чому? Не розуміючи себе, ми не можемо щось зрозуміти в інших, а тим більше досягати успіху. Якщо ви вже пройшли навчання базового рівня, тепер ви можете обрати один із глибинніших напрямів:
  • ПСИХОЛОГІЯ СТОСУНКІВ (12+)
  • ПСИХОЛОГІЯ ЛІДЕРСТВА ТА ОРАТОРСТВА (8+)
  • ПСИХОЛОГІЯ НОВИХ РІШЕНЬ (8+)
  • 8-15 років

    12 занять

    Сертифікат

    2200 грн.

    БАЗОВИЙ РІВЕНЬ. ПСИХОЛОГІЯ ВЛАСНОГО «Я»

    План навчання

    Успіх можливий лише тоді, коли ми знаємо хто ми, куди ми йдемо, і що нам на цьому шляху заважає. Тому перше заняття спрямоване на знайомство з групою, знайомство із собою і своїми цілями. Тут же знайомимось і з успіхом.

    Дуже важливим для успішної людини вміння аналізувати стосунки з групою, розуміти себе в групі, розуміти ставлення групи до нас, і вміння коректувати ці стосунки.

    Це розпізнавання та аналіз емоцій. Коли ми знаємо і розуміємо, яку емоцію в даний момент переживаємо, тоді і починаємо шукати варіанти керування нею. Стикаємося з тим, що діти погано розпізнають емоції, і ще гірше можуть ними управляють. Зазвичай вони дзеркалять емоції батьків. На цьому занятті досліджуємо свої емоції і вчимося ними керувати так, щоб нам було комфортно.

    Знати значення жестів, поз, міміки, інтонації стає в останній час актуальним для будь-якої успішної людини. Тут вимось аналізувати, розпізнавати і керувати спілкуванням за допомогою знання тонкощів невербаліки.

    Психологія спілкування

    Заняття на тему спілкування дозволяє розкрити за допомогою вправ, що лежить в основі кожного спілкування. Програємо тут сценки, граємо в журналістів теле-ведучих.

    Заняття на тему спілкування дозволяє розкрити за допомогою вправ те, що лежить в основі кожного спілкування. З дорослими працюємо в напрямку транзактного аналізу. З дітьми програємо тут сценки, граємо в журналістів теле-ведучих.

    На цьому занятті аналізуємо стосунки в сім’ї, вчимося працювати з образами, цінувати власні родини.

    Для дітей 13-15 років: взаємостосунки з протилежною статтю.

    Стосунки чоловік-жінка щодня присутні в нашому житті. Та чомусь ми мало спілкуємося з нашими дітьми на цю тему, вважаючи, що вони і так все знають. Проте досвід показує, що у підлітків більше запитань, аніж відповідей. Через це вони закриваються, соромляться і переживають. На цьому занятті вчимось розуміти себе, осіб протилежної статі. Шукати точки дотику. Шукати комфортну зону у цьому спілкуванні..

    Заняття, яке дозволяє проаналізувати конфлікти, стратегії поведінки в конфліктах, навчитись поводитись в конфліктах.

    Бути лідером – не так просто як здається. Шукаємо лідерські якості, закріплюємо їх.

    Різноманітні вправи для тренування голосу та відшліфування виступів – це основа данного заняття.

    Заняття орієнтовані на розвиток уваги, пам’яті, уяви, мислення.

    Гра “Почни знову” дозволить проаналізувати власні життєві стратегії та дати відповіді на 4 основних сектори про ваше життя: сім’я, кар’єра, розваги, щастя.  

    Плануємо майбутнє, мріємо, робимо дошку мрій, прощаємося

    Мета курсу – дати не лише теоретичні знання про психологію успіху, а в першу чергу  практичні навички його досягнення.
    Загалом на курсі «Психологія успіху» ми вчимо любити себе, цінувати життя, ставити цілі і досягати їх.

    Даний курс допоможе отримати практичні навички досягнення успіху через розуміння себе, розуміння світу, людей, стосунків. Прийняти себе, цінувати життя, ставити цілі і не боятися їх досягати. Тренінгове коло – це ніби інший світ. Це місце, де можна щоразу пробувати різні моделі поведінки, визначати найефективнішу з них, а потім – переносити її у реальний світ. Адже наша мета – не лише отримати теоретичні знання про психологію успіху, а в першу чергу отримати практичні навички його досягнення.

    Що учасник отримає після проходження курсу «Психологія успіху»?
  • Більше пізнає себе;
  • Навчиться приймати себе та інших;
  • Зрозуміє власні емоції;
  • Навчиться виходити з конфліктів конструктивно;
  • Отримає досвід командної роботи;
  • Розвиватиме власну комунікабельність і повагу до інших;
  • Навчиться розуміти жести інших та контролювати власні жести;
  • Отримає навики ораторства;
  • Почне шлях успіху з точки «Я»;
  • Підвищить власну самооцінку;
  • Розкриє кордони своїх можливостей.
  • РІВЕНЬ 2.1 (на вибір). ПСИХОЛОГІЯ СТОСУНКІВ

    План навчання

    Заняття направлене на розуміння стосунків з власним я: я реальним та я ідеальним. Використовуємо глину.

    Аналізуємо власні цінності та визначаємо цінності групи. Розуміємо, які стосунки складаються у нас з групами.

    Часто стосунки з минулим не дають розвиватись теперішньому і майбутньому. Тому аналізуємо минуле через асоціативні карти, пропрацьовуємо ці стосунки.

    Аналізуємо образи, спілкуємось з образами, прощаємось з образами. Користуємось методом розстановок.

    Наші страхи блокують наше тіло. нашу свідомість, блокують нас. Виводимо страхи на рівень свідомості, позбавляємось страхів.

    Маніпуляція, ярлики, соціальні стереотипи. Наші стосунки з суспільством різні. Розуміємо себе в цих стосунках.

    Працюємо з метафоричними картами. Аналізуємо внутрішні конфлікти та конфлікти зовнішні. Працюємо з техніками транзактного аналізу.

    Аналізуємо власні стосунки в дружбі, любові, сексі, визначаємо успішну формулу стосунків.

    Гра “Почни знову” дозволить проаналізувати власні життєві стратегії та дати відповіді на 4 основних сектори про ваше життя: сім’я, кар’єра, розваги, щастя.  

    Аналіз власних стосунків з фінансами, власних фінансових цілей, фінансового успіху.

    Часто наші очікування майбутнього і наші плани або не відповідають реальності, або взагалі не існують. Тому вчимось мріяти, планувати, жити.

    Даний курс має на меті аналіз стосунків, які нас оточують у житті, а отже і корекцію та побудову нових якісних стосунків.
    На заняттях будемо:
  • проводити глибокий аналіз власного «Я» через методи глинотерапії, психодрами, арттерапії та інші;
  • аналізувати стосунки з собою, групою, минулим, образами, батьками, суспільством;
  • знаходити відповіді у сферах стосунки я-дружба, я – любов;
  • знаходити нові рішення та перерішення у складних ситуаціях.
  • Що учасник отримає після проходження курсу «Психологія стосунків»
    • Глибше проаналізують своє «Я» через методи глинотерапії, психодрами, арттерапії та ін;
    • Проаналізують стосунки з собою, групою, минулим, образами, батьками, суспільством;
    • Знайдуть відповіді у сферах стосунки я-дружба, я – любов.
    • Знайдуть нові рішення та перерішення у складних ситуаціях.

    РІВЕНЬ 2.2 (на вибір). ПСИХОЛОГІЯ ЛІДЕРСТВА ТА ОРАТОРСТВА

    План навчання

    Заняття направлене на розуміння стосунків з власним я: я реальним та я ідеальним. Використовуємо глину.

    Аналізуємо власні цінності та визначаємо цінності групи. Розуміємо, які стосунки складаються у нас з групами.

    Часто стосунки з минулим не дають розвиватись теперішньому і майбутньому. Тому аналізуємо минуле через асоціативні карти, пропрацьовуємо ці стосунки.

    Аналізуємо образи, спілкуємось з образами, прощаємось з образами. Користуємось методом розстановок.

    Наші страхи блокують наше тіло. нашу свідомість, блокують нас. Виводимо страхи на рівень свідомості, позбавляємось страхів.

    Маніпуляція, ярлики, соціальні стереотипи. Наші стосунки з суспільством різні. Розуміємо себе в цих стосунках.

    Працюємо з метафоричними картами. Аналізуємо внутрішні конфлікти та конфлікти зовнішні. Працюємо з техніками транзактного аналізу.

    Аналізуємо власні стосунки в дружбі, любові, сексі, визначаємо успішну формулу стосунків.

    Гра “Почни знову” дозволить проаналізувати власні життєві стратегії та дати відповіді на 4 основних сектори про ваше життя: сім’я, кар’єра, розваги, щастя. 

    Аналіз власних стосунків з фінансами, власних фінансових цілей, фінансового успіху.

    Часто наші очікування майбутнього і наші плани або не відповідають реальності, або взагалі не існують. Тому вчимось мріяти, планувати, жити.

    Не секрет, що самоорганізована, вольова, цілеспрямована та упевнена в собі людина сьогодні має значно більше шансів досягнути успіху як в особистому житті, так і в кар’єрному зростанні. Наш курс допоможе вашим дітям усвідомити, що бути лідером не просто потрібно, але й цікаво і корисно.

    Метою курсу «Психологія лідерства» є перш за все розвиток необхідних якостей та формування навичок ефективного лідера. На заняттях будемо розвивати:

  • уміння відстоювати та доводити свою думку;
  • уміння організовувати роботу групи й визначати роль кожного учасника в ній;
  • ораторські здібності й готовність говорити публічно.
  • Саме з таким кейсом знань та навичок ваша дитина зможе здолати будь-які труднощі й жити успішно, багато та щасливо.

    Що учасник отримає після проходження курсу «Психологія стосунків»
    • Глибше проаналізують своє «Я» через методи глинотерапії, психодрами, арттерапії та ін;
    • Проаналізують стосунки з собою, групою, минулим, образами, батьками, суспільством;
    • Знайдуть відповіді у сферах стосунки я-дружба, я – любов.
    • Знайдуть нові рішення та перерішення у складних ситуаціях.

    РІВЕНЬ 3. ПСИХОЛОГІЯ НОВИХ РІШЕНЬ

    План навчання

    Мета: актуалізація підсвідомих ресурсів, розвиток стресостійкості та здатності до конструктивного подолання кризових ситуацій. Розуміння власних внутрішніх ресурсів.

    Мета: ознайомлення з поняттям «перфекціонізм» та власними моделями поведінки; розвиток навичок критики та самокритики, а також вміння приймати критику; усвідомлення права на помилку та можливості вчитися на своїх і чужих помилках.

    Мета: усвідомлення причин психологічної залежності від певних звичок чи речовин, та шкоди, яку вони завдають, моделювання процесу боротьби та перемоги над ними, ознайомлення з поняттям «свобода» і тим, що вона означає для кожного учасника.

    Мета: розвиток впевненості в собі; ознайомлення з поняттям «відповідальність» як риси характеру; розвиток організаторських здібностей; дослідження комунікативних та організаторських здібностей.

    Мета: усвідомлення та візуалізація впливу наших рішень на життєво важливі події; розвиток аналітичних здібностей.

    Мета: усвідомлення важливості впливу інтер’єру на думки та самопочуття людини, усвідомлення власного розуміння «комфорту» в домі, ознайомлення з синдромом патологічного накопичення, дослідження особистості за допомогою проективної методики.

    Мета – за допомогою асоціативних карт відповідати на життєво-важливі запитання, усвідомлюючи власні програми і приймаючи нові рішення.

    Мета: ознайомлення з принципами формування звичок, створення мотивації для розвитку корисних звичок.

    Мета: ознайомлення з поняттям «свобода особистості», візуалізація ставлення до свободи. Аналіз та класифікація речей, які наповнюють наше життя, розвиток навичок розставляти пріорітети.

    Мета: ознайомлення з поняттям стартапу, моделювання етапів створення та розвитку стартапу, формування розуміння важливості команди для створення бізнесу; розвиток віри у власні можливості та вміння обирати справу «до душі».

    Мета: формувати та структурувати уявлення про те, якими мають бути нові стосунки, розуміння критеріїв за якими обираєш людей для нових стосунків; ознайомити учасників з етапами розвитку стосунків в парі; дати можливість учасникам усвідомити свої страхи і ризики та переваги і можливості при побудові стосунків; розвиток навичок самопрезентації та знайомства з іншими.

    Аналіз конкретних життєвих цілей, майбутньої професії, власних виборів.

    Мета курсу “Психологія нових рішень” – навчити учасників не лише аналізувати власні проблеми, а й шукати нові, до того не використовувані рішення. Ці рішення стосуються не лише себе, а й свого оточення, родини, друзів і навіть будинку.
    • уміння відстоювати та доводити свою думку;
    • уміння організовувати роботу групи й визначати роль кожного учасника в ній;
    • ораторські здібності й готовність говорити публічно.
    Саме з таким кейсом знань та навичок ваша дитина зможе здолати будь-які труднощі й жити успішно, багато та щасливо.
    Після проходження курсу дитина зможе:
    • прийняти нові рішення у ситуаціях, які, здавалось, не мають вирішення;
    • проаналізувати звички; визначити корисні звички та звички, які заважають розвиватись;
    • отримати практичні рекомендації по створенню власного бізнесу, старт-ап проекту;
    • проаналізувати власні залежності та їхній вплив життя теперішнє та життя майбутнє;
    • визначити нові рішення для побудови нових стосунків;
    • знайти ресурси для нових рішень.

    Подивіться інші наші курси